Térinformatikai szolgáltatásaink:


►  Szoftver tanácsadás - támogatás az adott igényekhez leginkább megfelelő szoftver kiválasztásában (az ingyenes nyílt forráskódú rendszerektől az AutoCAD, ill. ArchiCAD alapú termékekig bezárólag).

 
►  Adatfeltöltés - A rendszer adatokkal történő feltöltése, melynek során elsődleges, illetve másodlagos adatnyerési technikákat egyaránt alkalmazunk: alaprajzok, alaptérképek beszerzése, illetve digitalizálása, digitális alapadatok migrálása, épületek felmérése, térképkészítés fotogrammetriai vagy hagyományos geodéziai módszerrel.


►  CAFM rendszer kialakítása


► 
CAFM oktatás


  Support tevékenység 

 

 

Kapcsolódó szolgáltatásaink:

 


 

CAFM REFERENCIÁK

  • CAFM - térinformatika

 

          

 A térinformatikai rendszerek segítségével egyszerűen, jól áttekinthető módon kezelhetőek a „térhez kötött” információk. A legtöbb térinformatikai rendszer nem csak nyilvántartja ezeket az adatokat, hanem meg is jeleníti (általában valamilyen térképen), illetve összetett elemzéseket végezhetünk rajtuk.

 

 

 

 

 

 

Térinformatikai rendszerrel szinte mindenki találkozott már – még ha nem is tudott róla – hiszen életünk számtalan területén alkalmazzák. A műholdas navigációs rendszerektől kezdve az önkormányzatokon és földhivatalokon keresztül a különböző szakmai alkalmazásokig (pl. régészetben, környezetvédelemben) számtalan helyen könnyíti meg a „térhez kötött” adatok kezelését (pl. a Googlemaps alkalmazás is a térinformatikán alapszik).

 

Cégünk a térinformatika változatos felhasználási területei közül elsősorban egy speciális szegmensre, a létesítmény-gazdálkodás illetve -üzemeltetés területére koncentrál. Komoly tapasztalatokat szereztünk a létesítmény-gazdálkodási (CAFM : Computer Aided Facility Management), illetve karbantartási (CMMS : Computerized Maintenance Management Systems) rendszerek bevezetése során. CAFM és CMMS referenciáinkat itt tekintheti meg.

 Ezeknek a rendszereknek az adattartalma az adott ingatlanokkal kapcsolatos műszaki, pénzügyi és infrastrukturális adatokra is kiterjed, ezáltal az ingatlanok üzemeltetése hatékonyabbá, jobban áttekinthetővé válhat.

A rendszer segítségével nyilvántartható és lekérdezhető például az épületek pontos alaprajza, a helyiségek ill. a hozzájuk tartozó bérlők adatai, berendezések műszaki paraméterei, a karbantartások időpontja.


Egy létesítménygazdálkodási és karbantartási rendszer általában a következő főbb modulokból épül fel:


Területgazdálkodás
Költözés menedzsment
Eszközgazdálkodás
Tervezett karbantartási folyamatok és meghibásodások menedzselése
Takarítás menedzsment
Dokumentum kezelés
Pénzügyi adatok kezelése.

 
A rendszer segítségével ezek a funkciók testre szabott, egyszerűen kezelhető felhasználói felületen (akár az intraneten vagy interneten keresztül) is elérhetőek.
Az információk akár egy grafikus CAD programba integráltan kezelhetőek, valamint más rendszerek felé (pl. számvitel, épület-felügyelet) is kialakítható a kétirányú adatkapcsolat.


 


Szóljon hozzá

Küldje el a témával kapcsolatos hozzászólásait, kérdéseit.

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.
Hozzászólás*